Keskiviikkona aikaiseen aamulla mukavaksi yllätyksekseni heräsin sulokkaaseen "truut"-ääneen. JESS! Jetalla oli ripuli.. Vuorokauden pidin sitä vesipaastolla ja juotin elektrolyyttejä. Keskiviikkoiltana olin jo menossa eläinlääkäriin kun mikään ei pysynyt sisällä, mutta päätin tarkkailla tilannetta yön yli, koska Jetta oli muuten suht normaali. Onneksi aamulla Jetta tuntui terveemmältä, annoin sille riisin keitinlientä ja se jäi masuun :) Myöhemmin aloin antamaan keitettyä riisiä pienissä erissä.. Tänään se on saanut riisi-kana-raejuustomössöä ja on vihdoin oivaltanu ruoan merkityksen!! Nenä nuuskii ilmaa kun jääkaapinovi aukeaa..